poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wymyślanie nazwy dla bloga - postulat

Ciągle to jeszcze początki, dlatego już dwa razy zdecydowałam się zmienić nazwę mojego bloga. Chociaż między innymi z racji swojego doświadczenia zawodowego wiem, jak niekorzystnie wpływa to na indeksowanie :)
Spędziłam dużo czasu na szukaniu i sprawdzaniu. Uwierzcie, że wiele słów naprawdę fajnych, przyciągających, inspirujących, adekwatnych, wysublimowanych, takich, które by mi się podobały, jest zajętych poprzez rejestrację. Godziłabym się z tym, bez miałknięcia, bo przecież nie jestem pionierką w tym temacie, ale zdecydowana większość z nich jest zajęta ot tak sobie, dla próby. Niczego na tych stronach nie ma, prócz jakiegoś testowego słowa czy dwóch. Google mógłby poczynić jakieś kroki w kierunku weryfikacji takich blogów - widmo. Nigdy nie byłam typem społecznika, więc swój postulat wysyłam tak sobie, w powietrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz